Ταχύπλοα – Κεφάλαιο 2

ΤΑΧΥΠΛΟΑ - Κεφάλαιο 2

1 / 30

Μια εξωλέμβια μηχανή πρέπει να περάσει από πρώτο έλεγχο (service):

2 / 30

Όταν πρόκειται για μηχανή που δεν χρησιμοποιείται έστω και για λίγο χρονικό διάστημα:

3 / 30

Στους δίχρονους εξωλέμβιους κινητήρες πρέπει:

4 / 30

Το ρεζερβουάρ του κινητήρα το γεμίζω με καύσιμα πλήρως;

5 / 30

Το μπούκωμα της μηχανής (αργή κίνηση του σκάφους παρότι ο κινητήρας δουλεύει στο φουλ οφείλεται:

6 / 30

Η αυξομείωση των στροφών της μηχανής κατά την λειτουργία της (σκορτσάρισμα) παρουσιάζεται συνήθως:

7 / 30

Όταν ο κινητήρας μπαίνει σε κίνηση οι στροφές του πρέπει να είναι:

8 / 30

Πριν τον απόπλου βεβαιωνόμαστε:

9 / 30

Κατά την διάρκεια του πλου:

10 / 30

Για την ασφαλή επιβίβαση σε μικρά σκάφη:

11 / 30

Όταν βρισκόμαστε με το σκάφος μας σε θαλάσσιο δίαυλο ή διάδρομο:

12 / 30

Όταν πρόκειται να αποπλεύσουμε από έναν όρμο ο χειριστής οφείλει:

13 / 30

Κατά την μεθόρμιση του σκάφους από μια ράμπα, γλίστρα, που βρίσκεται κοντά σε πλαζ:

14 / 30

Όταν πλέουμε με το σκάφος μας εντός διαύλου ή στην είσοδο του λιμένα:

15 / 30

Όταν οδηγού με το σκάφος μας πίσω από σκάφη που έλκουν Σκιέρ:

16 / 30

Κατά τον κατάπλου σε θέση ελλιμενισμού:

17 / 30

Αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά-σιγά ή ξαφνικά να επιδεινώνεται εκτός άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:

18 / 30

Αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά-σιγά να επιδεινώνεται εκτός άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:

19 / 30

Αν κατά την διάρκεια του ταξιδιού (πλου) ο καιρός αρχίσει σιγά-σιγά να επιδεινώνεται εκτός άλλων ενεργειών ο χειριστής οφείλει:

20 / 30

Εφόσον στο σκάφος έχετε VHF ή ραδιοτηλέφωνο και έχετε επέλθει σε κατάσταση ανάγκης ή κινδύνου:

21 / 30

Προσωρινή στέρηση διπλώματος από παράβαση είναι:

22 / 30

Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

23 / 30

Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:

24 / 30

Αυτοί που χειρίζονται ταχύπλοα σκάφη οφείλουν:

25 / 30

Οι ιδιοκτήτες χειριστές ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:

26 / 30

Οι ιδιοκτήτες ταχυπλόων σκαφών οφείλουν:

27 / 30

H γνώση του δελτίου καιρού κρίνεται απαραίτητη για να:

28 / 30

Η κυκλοφορία ταχυπλόων σκαφών με εξαίρεση τα θαλάσσια μοτοποδήλατα και HOVER CRAFT απαγορεύεται:

29 / 30

Σε περίπτωση που ο χειριστής ταχυπλόου σκάφους γίνει υπαίτιος ατυχήματος εις βάρος ενός άλλου σκάφους ή προσώπου οφείλει:

30 / 30

Η κυκλοφορία θαλασσίων μοτοποδηλάτων και των HOVER CRAFΓ απαγορεύεται:

Your score is

The average score is 94%

0%

Back to top button