Αρχική/Online Test Θεωρίας/Μοτοσυκλέτα – Κεφάλαιο 4 Μοτοσυκλέτα – Κεφάλαιο 4 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ - Κεφάλαιο 4 1 / 20 Οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα σας δεν επιτρέπεται: Να κρατάτε το τιμόνι της με τα δυο σας χέρια. Να χρησιμοποιείτε ακουστικά που έχουν συνδεθεί με φορητό ραδιόφωνο ή μαγνητόφωνο. Να κινείστε στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος. 2 / 20 Μετά από μια πτώση ή μικρή σύγκρουση που δεν έχει συνέπειες για τους επιβάτες της μοτοσυκλέτας, τι πρέπει να κάνει ο οδηγός της μοτοσυκλέτας; Να μεταφέρει τη μοτοσυκλέτα στην άκρη του δρόμου και να συνεχίσει το ταξίδι του με άλλο μέσο. Να φροντίσει για τον εαυτό του, τον συνεπιβάτη του και να συνεχίσει το ταξίδι του εφόσον ελέγξει προσεκτικά τη λειτουργία της μοτοσυκλέτας του και διαπιστώσει ότι μπορεί να την οδηγήσει με ασφάλεια. Να μεταβεί για κάθε ενδεχόμενο σε εφημερεύον νοσοκομείο για εξετάσεις. 3 / 20 Γιατί ο δικυκλιστής δεν πρέπει να κάνει επιδείξεις στο δρόμο με το δίκυκλο που οδηγεί; Γιατί ενοχλούνται αυτοί που τον βλέπουν. Γιατί κινδυνεύει να πάρει κλήση από το όργανο της Τροχαίας. Γιατί οι ενέργειες αυτές έχουν σημαντικό βαθμό επικινδυνότητας, οι δρόμοι χρησιμοποιούνται από όλους και δεν πρέπει να απειλούμε τη σωματική ακεραιότητα και τη ζωή των άλλων. 4 / 20 Προσεγγίζοντας σε διασταύρωση, όπου στον φωτεινό σηματοδότη αναβοσβήνει το κίτρινο φως, ποιος έχει προτεραιότητα; Παραχωρεί προτεραιότητα εκείνος που πλησιάζει τους σηματοδότες στους οποίους αναβοσβήνει το κίτρινο φως. Έχει προτεραιότητα το όχημα που έρχεται από δεξιά. Έχει προτεραιότητα το δίκυκλο όχημα. 5 / 20 Πραγματοποιείται (παίρνετε) με την μοτοσυκλέτα σας μια ανοικτή στροφή: Διαγράφετε τη μεγαλύτερη δυνατή καμπύλη, πάντα μέσα σπη λωρίδα κινήσεως σας, με σταθερή ταχύτητα. Διαγράφετε μία καμπύλη αυξάνοντας ταχύτητα. Στρίβετε με συνεχείς μικρές γωνίες. 6 / 20 Σε ένα σχηματισμό δικύκλων (ομαδική οδήγηση), ποιο δίκυκλο παίρνει την τελευταία θέση; Οποιοδήποτε δίκυκλο. Το δίκυκλο που πηγαίνει πιο αργά. Το δίκυκλο που μπορεί να αναπτύξει τη μεγαλύτερη ταχύτητα. 7 / 20 Οδηγώντας με τη μοτοσυκλέτα όταν βρέχει, τι πρέπει να έχετε υπόψη σας για να οδηγείτε με ασφάλεια; Να αποφεύγετε τα σημεία του δρόμου που έχουν πολύ νερό. Να μην χρησιμοποιείτε το μπροστινό φρένο. Επειδή η απόσταση ακινητοποιήσεως μεγαλώνει σε περίπτωση πεδήσεως, πρέπει να τηρείτε μεγαλύτερες αποστάσεις από ό,τι συνήθως. 8 / 20 Σε περίπτωση ανάγκης για άμεση ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας σας, πόση πίεση ασκείτε στα φρένα της; Δεν υπάρχει όριο. Τόση ώστε να ακινητοποιηθεί ο πίσω τροχός. Τη μεγαλύτερη που δεν μπλοκάρει τους τροχούς. 9 / 20 Οδηγείτε την μοτοσυκλέτα σας με σταθερή ταχύτητα και το σύστημα πέδησης βρίσκεται σε καλή κατάσταση. Από τι εξαρτάται η απόσταση ακινητοποίησης της μοτοσυκλέτας; Από τις καιρικές συνθήκες. Από τον τύπο των φρένων. Από την κατάσταση του οδοστρώματος, των ελαστικών σας και τις καιρικές συνθήκες. 10 / 20 Πρέπει να αλλάζετε την πίεση των ελαστικών ανάλογα με τον καιρό; Ναι. Αυξάνετε την πίεση σε κρύο καιρό. Ναι. Αυξάνετε την πίεση με ζεστό καιρό. Όχι. Χρησιμοποιείτε την ίδια πίεση πάντα, προσέχοντας η μέτρηση της πιέσεως να γίνεται όταν τα λάστιχα είναι κρύα. 11 / 20 Ποιοι από τους παρακάτω ελέγχους, που αφορούν στο δίκυκλο σας, πρέπει να γίνονται σε εξειδικευμένο συνεργείο που λειτουργεί νόμιμα; Έλεγχος αναφλεκτήρα μόνον. Έλεγχος του αναφλεκτήρα, της τάσεως της αλυσίδας και ειδικά ο έλεγχος του εξαεριωτήρα. 12 / 20 Για την ταχύτερη δυνατή ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας σας ποιος τροχός πρέπει να μπλοκάρει; Ο εμπρόσθιος τροχός. Κανένας τροχός. Ο οπίσθιος τροχός. 13 / 20 Ποια θεωρείται η σωστή θέση κατά την οδήγηση του δικύκλου; Με τα γόνατα σφιγμένα στη δεξαμενή βενζίνης, τα πόδια να πατάνε καλά στα υποπόδια και τα χέρια να κρατάνε σταθερά το τιμόνι. Με τα γόνατα ανοικτά, γιατί έτσι επηρεάζεται το κέντρο βάρους ευκολότερα. Δεν έχει σημασία η στάση. 14 / 20 Σε μία κατάβαση με σημαντική κλίση ποια σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων της μοτοσυκλέτας χρησιμοποιείτε: Την πρώτη. Τη δεύτερη. Εκείνη με την οποία ανεβαίνετε το ίδιο τμήμα του δρόμου ή τμήμα άλλου δρόμου με παρόμοιες κλίσεις. 15 / 20 Οι αποσβεστήρες κραδασμών της μοτοσυκλέτας σας παρουσιάζουν διαρροή λαδιού. Τι κάνετε; Προσέχετε να μη φθάσει το λάδι στα φρένα ή στους τροχούς. Αφενός μεν προσέχετε να μην φθάσει το λάδι στα φρένα ή στους τροχούς και αφετέρου επισκευάζετε αμέσως τη διαρροή γιατί αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Δεν ανησυχείτε άμεσα, γιατί περιέχουν αρκετό λάδι και απαιτείται αρκετός χρόνος για να φθαρούν από έλλειψη λαδιού. 16 / 20 Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε διαφορετικού τύπου αναφλεκτήρα στη μοτοσυκλέτα σας από αυτόν που προβλέπει ο κατασκευαστής της, τι μπορεί να συμβεί; Να μη λειτουργεί ο κινητήρας και να χαλάσει το σύστημα αναφλέξεως. Να υποστεί βλάβη ο κινητήρας. Να μη λειτουργεί το σύστημα πεδήσεως. 17 / 20 Στην πόλη προσπερνάτε με το δίκυκλο σας σταματημένο λεωφορείο. Τι προσέχετε ιδιαίτερα; Αν θα ξεκινήσει το λεωφορείο. Αν θα εμφανιστεί κάποιος πεζός μπροστά από το λεωφορείο. Όλα τα παραπάνω. 18 / 20 Ποια θεωρείτε πιο ασφαλή θέση για δίκυκλο που ταξιδεύει στην εθνική οδό σε σχέση με τα υπόλοιπα οχήματα; Ανάμεσα από έναν όμιλο αυτοκινήτων. Πολύ μπροστά ή πολύ πίσω από τα άλλα αυτοκίνητα. Το δεξιό άκρο της οδού. 19 / 20 Όταν βρέχει και οδηγείτε μοτοσυκλέτα, σε πόση απόσταση ακολουθείτε ένα προπορευόμενο όχημα; Σε κάποια απόσταση που κρίνετε ασφαλή. Διπλάσια περίπου απ' ό,τι σε στεγνό δρόμο. Όση κρατάτε και σε στεγνό δρόμο. 20 / 20 Κάθε πότε πρέπει να ελέγχετε τη στάθμη του λαδιού του δικύκλου σας; Πριν από κάθε χρήση. Κάθε 1.000km. Κάθε 2.000km. Your score isThe average score is 0% 0% Επανεκκίνηση