Αρχική/Online Test Θεωρίας/Ταχύπλοα – Κεφάλαιο 5 Ταχύπλοα – Κεφάλαιο 5 ΤΑΧΥΠΛΟΑ - Κεφάλαιο 5 1 / 13 Ο Διεθνής Κανονισμός Αποφυγής Σύγκρουσης (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει: Σε όλες τις ελληνικές θάλασσες. Σε όλους τους λιμένες της υδρογείου. Σε όλα τα μήκη και το πλάτη της υδρογείου. 2 / 13 Αλιευτικό πλοίο την ημέρα πρέπει να επιδεικνύει: Δύο μαύρες σφαίρες σε περίβλεπτο σημείο. Δύο κώνους με τις μύτες ενωμένες. 3 / 13 Ακυβέρνητο πλοίο την ημέρα πρέπει να επιδεικνύει: Τρεις μαύρες σφαίρες σε περίβλεπτο σημείο. Δύο κώνους με τις μύτες ενωμένες περίβλεπτο σημείο. Δύο μαύρες σφαίρες σε περίβλεπτο σημείο. 4 / 13 Όταν ο κινητήρας δεν χρησιμοποιείται έστω για λίγο καιρό: Πρέπει να μένει καύσιμο στα καρμπυρατέρ για να μην στεγνώσουν. Δεν πρέπει να μένει καύσιμο στα καρμπυρατέρ. Κανένα από τα Α και Β. 5 / 13 O Διεθνής Κανονισμός Αποφυγής Συγκρούσεων (Δ.Κ.Α.Σ) ισχύει: Σε όλα τα λιμάνια του κόσμου. Στην ανοιχτή ελληνική θάλασσα. Τόσο στην ανοικτή θάλασσα όσο και στα νερά που επικοινωνούν με τη θάλασσα. 6 / 13 Όταν οδηγούμε το σκάφος μας σε δίαυλο: Κρατάμε πορεία στη μέση για να χειρίζουμε δεξιά όταν παραστεί ανάγκη. Κρατάμε πορεία στη μέση να χειρίζουμε αριστερά όταν παραστεί ανάγκη. Κρατάμε πορεία μόνο δεξιά. 7 / 13 Ένα ιστιοφόρο πλοίο κατά τη νύχτα πρέπει να επιδεικνύει: Έναν εφίστιο φανό τους πλευρικούς και το φανό κορώνης. Δύο εφίστιους φανούς τους πλευρικούς και τον κορώνης. Τους πλευρικούς και το φανό κορώνης. 8 / 13 Ένα αγκυροβολημένο πλοίο οφείλει κατά την διάρκεια της μέρας να φέρει: Σε περίβλεπτο σημείο της πλώρης μια μαύρη σφαίρα. Ένα μαύρο κώνο στην πλώρη. Σε περίβλεπτο σημείο της πρύμνης μια μαύρη σφαίρα. 9 / 13 Ο χειριστής που χειρίζεται ένα ταχύπλοο σκάφος οφείλει να γνωρίζει: Μόνο τους ειδικούς κανονισμούς που ισχύουν σε κάθε χώρα. Μόνο τις διατάξεις του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά. Τις διατάξεις του Δ.Κ.Α.Σ και να τους εφαρμόζει καθώς και τους ειδικούς κανονισμούς που ισχύουν στη χώρα μας για την κίνηση των ταχυπλόων σκαφών. 10 / 13 Το ψαροντούφεκο στην περιοχή του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύεται: Έξω από το λιμάνι του Πειραιά. Στις πλαζ του Πειραιά. Από τη Πειραϊκή χερσόνησο και έως το 42χλμ Πειραιά Σουνίου. 11 / 13 Κάθε κυβερνήτης πλοίου οφείλει: Να κάνει οπτική επιτήρηση του χώρου του. Να κάνει οπτική και ακουστική επιτήρηση. Να κάνει μόνο ακουστική επιτήρηση. 12 / 13 Κάθε αγκυροβολημένο άνω των 50m τη νύχτα επιδεικνύει: Ένα λευκό εφίστιο φανάρι. Ένα φανό ορατό στην πλώρη και ένα φανό ορατό στην πρύμνη. Ένα φανάρι στην πρύμνη. 13 / 13 Ένα πλοίο που καταφθάνει ένα άλλο πλοίο οφείλει: Να ζητήσει από το προπορευόμενο να αλλάξει πορεία. Να συνεχίσει την πορεία του περιμένοντας την αλλαγή πορείας του προπoρευόμενoυ. Να απομακρυνθεί από την πορεία του καταφθανόμενου. Your score isThe average score is 88% 0% Επανεκκίνηση